Podzim je tradičním časem stavebních spořitelen. Cílem je přesvědčit střadatele, aby si smlouvu uzavřeli do konce roku. A stavební spořitelny své klienty k novým smlouvám motivují. Jak?
Akce stavebních spořitelen mívají dvě sezóny: Jarní, která je zaměřena na úvěry na rekonstrukce, a podzimní, která cílí především na střadatele a nabízí zvýhodněné uzavření smlouvy o stavebním spoření. Ani letošní podzim není jiný. Stavební spořitelny již své akční nabídky spustili.
Základním lákadlem pro klienty je sleva na poplatku za sjednání smlouvy či bonus k uzavření stavebního spoření. Klienti tímto mohou ušetřit nemalé částky. Standardní poplatek za uzavření smlouvy činí 1 % z cílové částky. A i na smlouvě určené ke spoření na optimální dobu 6 let[1] lze ušetřit 1 500 až 2 000 Kč.
Čtěte na Hypoindex.cz