Finanční poradci využívají ke své práci nespočet nástrojů. Je to chaos. Řešení pro zpřehlednění nabízí nová aplikace. „Nepřidáváme další nástroje nebo projektová řízení nebo komunikační nástroje do součtu nástrojů, ale zjednodušujeme používání stávajících nástrojů firmy,“ říká Alan Vyšín, CEO a spoluzakladatel společnosti Gettick.
Nabízíte technologii, která umožňuje sjednotit veškeré používané firemní systémy, včetně nástrojů finančně poradenských společností. Co je na vaší technologii tak převratného?
Nepřidáváme další nástroje nebo projektová řízení nebo komunikační nástroje do součtu nástrojů, které společnosti již používají, ale naším cílem je zjednodušit používání stávajících nástrojů firmy. Lidé mají v současné době obrovské množství práce, musí získávat velké množství informací, pracují s hromadou nástrojů. To je pro ně komplikované a kvůli tomu se jim snižuje výkonnost. Je to pro ně stresující.
Naším cílem bylo vytvořit technologii, která spojí všechny nástroje do jedné platformy jeho společnosti, kde má předvolené veškeré softwary, které používá, kde má předdefinované veškeré lidi, s nimiž komunikuje ve společnosti, a může s nimi napřímo komunikovat přes tuto platformu.
Hlavní rozdíl oproti jiným projektům je v tom, že místo toho, abychom přidávali další aplikaci do pléna stávajících programů, abychom něco vyřešili, tak řešíme ten největší problém, který v současné době vidíme. A to je roztříštěnost pozornosti a obrovské množství nástrojů a dat, které Gettick umí napojit na jedno místo.
Sjednotíte tedy veškeré programy a komunikaci na jedno místo. Ale pokud je člověk dostatečně organizovaný, tak má i bez takovéto aplikace přehled, kde má jaké informace.
Hlavní rozdíl je, že to poskytujeme jako software do počítače, který je brandovaný příslušnou společností. Vytváříme loajalitu vůči firmě. Příklad: Pracuji pro Fincentrum, přijdu ráno do práce, kliknu si na software Fincentra a zobrazí se mi všechny nástroje, komunikace s kolegy a klienty.
To samozřejmě jde udělat, i když jsem organizovaný, ale zároveň tam mám veškeré informace o týmech, veškeré informace o lidech, můžu jim napsat, zavolat, udělat s nimi videohovor. Intergruje to společnost dohromady. Když mám takto jednoduše možnost komunikovat s kolegy a na jedno kliknutí se dostanu do jakékoli aplikace, tak je to pro mě jednodušší.
Dokážeme napojit nejen různé softwary, ale i intranety či různé internetové stránky. Když např. finanční poradce často používá nějakou kalkulačku, tak mu ji přidáme jako aplikaci, a v tu chvíli se k ní dostane na jedno kliknutí. Když mám nějakou správu klientů, vytvoříme z toho aplikaci. Uživatel tak získá přístup ke všemu, co používá k práci, nejen k nějakému tvrdému softwaru.
Čtěte na Investujeme.cz