Aukce nemovitostí: Dobrý nástroj, nebo vyšší provize?

Největší realitní kancelář M&M reality holding nedávno spustila aukce nemovitostí. Jak se k aukcím staví další realitní kanceláře? Je to legitimní nástroj, nebo jen způsob navýšení provize?

Aukce nemovitosti na první pohled vypadá jako výhoda pro klienta. Je-li o nemovitost velký zájem a jsou-li kupující v rámci aukce postaveni proti sobě, kdy vítězí nejvyšší nabídka, může kupující získat vyšší cenu z prodeje, než jakou očekával.

Extrémní zájem je o chaty v ceně do dvou milionů korun. Není výjimkou, že se ozve i 80 zájemců o prohlídku. U dražších rekreačních nemovitostí je poptávajících o něco méně, stále ale desítky,“ uvedl Pert Morcinek, generální ředitel M&M reality holding, pro SeznamZprávy.cz s tím, že zájemci cenu v aukci v průměru navýšily o 230 tis. Kč a alespoň 500 tis. Kč přihodilo navíc 57 % kupujících.

Čtěte na Realiťáci-sobě.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.