Co se stane s prodejci stavebního spoření?

Stavební spořitelny mají své obchodní zástupce. Ti prodávají stavební spoření a další produkty z jejich finanční skupiny. Mají ale čím dál tím těžší práci. Klacky pod nohy jim nehází jen legislativa, ale i jejich „mateřské“ spořitelny. Co s nimi bude dál?

Stavební spořitelny nebudovaly rozsáhlé pobočkové sítě. Využívají nejčastěji pobočky svých „rodných“ bank či pojišťoven – a přímou distribuci. Tu zajišťují nejen nezávislé finančně poradenské společnosti, ale i vlastní obchodní síť.

Stěžejním produktem obchodních zástupců stavebních spořitelen je pochopitelně stavební spoření. Sice mohou svým klientům nabídnout i další produkty z finanční skupiny či dalších partnerských institucí, přesto jejich úspěch stojí a padá se stavebním spořením. A to dostává jednu ránu za druhou. Nejhorší přitom nejsou údery ze strany legislativy a snižování státního příspěvku, ale ty, které si stavební spořitelny zasazují samy.

Čtěte na Hypoindex.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..