Není to ještě ani rok od chvíle, kdy do ChytryHonza.cz vstoupil nový akcionář, investiční skupina DRFG a řada věcí se dala do pohybu. ChytryHonza.cz chce být klientsky orientovanou organizací, která se navíc vyznačuje svým přátelským přístupem k poradcům. Co společnost chystá? Odpovídají David Kantor a Vladislav Skoupý z ChytryHonza.cz.
ChytryHonza.cz prochází mnoha změnami poté, co změnil majitele. Co aktuálně chystáte?
David Kantor: Již nyní můžeme říct, že se podařila řada věcí. Spustili jsme Honzovu kancelář, tedy nový informační systém pro poradce. Na jednom místě tak mají poradci k dispozici přehled provizí a produkce, správu klienta a jeho smluv, kompletní metodiku nebo informace od produktových partnerů i z centrály. Dále jsme úspěšně implementovali Salesforce, světově nejrozšířenější a nejúspěšnější systém pro řízení vztahů s klientem. Ve spolupráci s produktovými partnery jsme rozšířili párovací mechanismy, což zajistilo mnohem rychlejší výplatu provizí – u některých až o 20 %.
Nyní se soustředíme na vlastní poradenskou síť. Kroky, které máme v následujících měsících v plánu, povedou k upevnění naší pozice na trhu a k výraznému zkvalitnění podmínek pro naše poradce i zákazníky.
Investiční skupina DRFG do ChytryHonza.cz vstoupila, protože chtěla posílit v oblasti distribuce finančních produktů a tím svým stávajícím klientům nabídnout široké portfolio produktů ChytryHonza.cz. Ten se tak stává další strategickou investicí DRFG, neboť skupina staví především na třech hlavních pilířích – telekomunikacích, nemovitostech, a právě také finančních službách.
Co plánujete udělat pro zlepšení pozice ChytryHonza.cz?
David Kantor: Jsem rád, že mohu říci, že nový vlastník není pouze pasivním investorem. S akcionáři a TOP managementem DRFG se na pravidelné bázi scházíme a diskutujeme budoucí strategii a její následnou implementaci. Projevuje se to aktuálně ve velkých investicích do ChytryHonza.cz. Protože si uvědomujeme, že právě bez posouvání a vylepšování IT a našich procesů není možné být klientsky orientovanou organizaci vstřícnou k poradcům. Prvním hmatatelným výsledkem tohoto spojení je zaměření na bezpapírovost a jednoduchost.
Čtěte na Investujeme.cz