Desetník: Konkurence přitvrzuje a kartel se netrestá?

Konkurence je tvrdá a v období masivního růstu ještě přitvrzuje. Tvrdé lokty obchodníků s cennými papíry se otiskly i do reklamy. Konkurenci ovšem nesvědčí kartelové dohody, které trestá antimonopolní úřad. Stavebním spořitelnám ale pokutu nejdřív snížil na desetinu… a rozhodne o ní soud.

DESETNÍK 109/2007 (8. 6. 2007 – 24. 6. 2007)

Spor o reklamu aneb Konkurence přitvrzuje

Zprostředkování obchodování na burzách je perspektivní odvětví. Trhy rostou, a tak láká stále více lidí uložit část úspor přímo do akcií. Není divu, že se brokerské společnosti snaží předhánět nejen v nabízených službách, ale také v reklamě zaměřené na veřejnost. A už je tu první spor mezi dvěma z nejvýznamnějších hráčů na trhu.

Patria Direct spustila televizní reklamní kampaň s hlavním mottem „Věřte si“ následovaným sdělením „Investování do akcií může být tak snadné, že ho zvládne úplně každý.“

Čtěte na Měšec.cz

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.