Konkurence je tvrdá a v období masivního růstu ještě přitvrzuje. Tvrdé lokty obchodníků s cennými papíry se otiskly i do reklamy. Konkurenci ovšem nesvědčí kartelové dohody, které trestá antimonopolní úřad. Stavebním spořitelnám ale pokutu nejdřív snížil na desetinu… a rozhodne o ní soud.
DESETNÍK 109/2007 (8. 6. 2007 – 24. 6. 2007)
Spor o reklamu aneb Konkurence přitvrzuje
Zprostředkování obchodování na burzách je perspektivní odvětví. Trhy rostou, a tak láká stále více lidí uložit část úspor přímo do akcií. Není divu, že se brokerské společnosti snaží předhánět nejen v nabízených službách, ale také v reklamě zaměřené na veřejnost. A už je tu první spor mezi dvěma z nejvýznamnějších hráčů na trhu.
Patria Direct spustila televizní reklamní kampaň s hlavním mottem „Věřte si“
následovaným sdělením „Investování do akcií může být tak snadné, že ho zvládne úplně každý.“
Čtěte na Měšec.cz