Klienti své finanční poradce potřebují zejména v dobách krize. A tou je i současná pandemie koronaviru. Jenže… jak mohou finanční poradci klientům poskytovat poradenství, když se nesetkají?
Finanční poradenství zejména v současné krizové době pandemie koronaviru nabývá na významu. Lidé s hypotékou a klesajícími příjmy z důvodu karantény, které navíc Česká národní banka možná připravila o část rezerv podmínkou jejich vynaložení většího dílu vlastních úspor na pořízení nemovitosti, lidé s investicemi, kteří sledují propad svých podílových fondů, i lidé s pojištěním, kteří nevědí, na co mají od pojišťovny nárok a jak se o něj přihlásit – ti všichni nyní ocení radu dobrého finančního poradce.
Karanténa, rostoucí strach z pandemie koronaviru mezi lidmi a stav nouze ale omezují možnost klienta setkávat se s jinými lidmi, včetně finančních poradců. To zejména v současné legislativě významně limituje možnosti poskytování finančního poradenství. Co tedy zbývá?
Čtěte na Poradci-sobě.cz