Finančně poradenská společnost Fincentrum včera zveřejnilo obdržení sankce od České národní banky. Hlavním důvodem udělení pokuty je nenahrávání hovorů v rámci investičního zprostředkování. Musí finanční poradci hovory nahrávat?
Fincentrum se stala další finančně poradenskou společností, u níž kontrola ze strany České národní banky (ČNB) vyústila v pokutu, tentokrát ve výši 1,5 mil. Kč. Za pozornost ovšem stojí důvody, které k udělení pokuty od ČNB vedly. Zatím není k dispozici celé rozhodnutí ČNB, ovšem o udělení sankce informovala sama společnost.
„Potvrzuji, že rozhodnutí, o němž informuje Fincentrum, existuje a je pravomocné od 6. 4. 2018. Rozhodnutí je třeba vnímat jako celek, a proto vás prosíme, abyste počkal na argumentaci obsaženou v rozhodnutí bankovní rady ČNB. Na webu ČNB ještě z technických důvodů nebylo zveřejněno, ale stane se tak v nejbližší době (pravděpodobně zítra [11. 4. 2018 – pozn. red.]), a to v této sekci webu ČNB,“ uvedl k našemu dotazu Marek Zeman, tiskový mluvčí ČNB.
Čtěte na Investujeme.cz