Hanuš Thein: Finanční poradcům nabízíme férový přístup

Finanční skupina Wüstenrot má pod křídly hypotéky i stavební spoření. Bez prodeje se ale neobejde sebelepší produkt. Jak motivuje finanční poradce, aby prodávali hypotéky a stavební spoření Wüstenrotu? Odpovídá Hanuš Thein, výkonný ředitel pro obchod a marketing Wüstenrot.

Wüstenrot je banka i stavební spořitelna. Co to znamená pro finanční zprostředkovatele, kteří distribuují vaše produkty? Má to pro ně nějaké výhody, nebo je jedno, pokud využívají tyto finanční produkty od různých finančních skupin?

Je to poměrně unikátní výhoda. Stavební spořitelna a hypoteční banka jsou pod jednou střechou s jedním managementem, s jedním rozvojem produktů, tudíž můžeme poměrně flexibilně dávat na trh a upravovat produkty.

Na druhou stranu Česká národní banka (ČNB) ve svém doporučení zakazuje dofinancování „vlastních zdrojů“ k hypotéce z úvěru ze stavebního spoření. Jak moc se to projevilo na vaší činnosti?

Samozřejmě respektujeme doporučení České národní banky. Spíše jde o to, že pro nějaké případy je vhodnější stavební spoření a nezajištěný úvěr, třeba pro menší rekonstrukce, a pro nějaké případy je vhodnější hypotéka. A my máme produktovou nabídku kompletní a můžeme ji průběžně upravovat.

Také je to otázka úrokových sazeb na trhu. Pro nějaké případy jsou v určité době vhodnější hypotéky a v jiném čase jsou vhodnější překlenovací úvěry. A my můžeme pružně reagovat na vývoj úrokových sazeb.

Čtěte na Hypoindex.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..