Hlad po kupujících? Už aby tu byl…

Realitní trh zažil nebývalý rozmach. Ceny raketově rostly a prodat se dalo cokoli i za nesmyslné ceny. To s sebou ale přineslo takový nešvar…

Realitní zprostředkování je práce s lidmi. Nejprve musí makléř přesvědčit prodávajícího, že on je tím nejlepším prodejcem pro jeho nemovitost. Bez toho nezíská reality k prodeji. A pak musí umět pracovat s kupujícím, aby ho přesvědčil, že nabízená nemovitost je to nejlepší, co si může koupit. Vždyť kupující zpravidla koupí právě jednu nemovitost.

Jenže realitní boom s sebou přinesl takový nešvar. Realitní makléři se nemusí snažit. Ano, je stále těžší nabrat nemovitost do prodeje, jejich nabídka prořídla a o prodávající začal být boj. Jenže na straně kupujících si někteří realitní makléři zvykli na to, že bez ohledu na jejich jednání a přičinění se zájemce o koupi najde. A ne jeden. Ještě se budou předhánět v podmínkách, které prodávajícímu nabídnou.

Čtěte na Realiťáci-sobě.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..