Trh je tvořen nabídkou a poptávkou. A je-li strana poptávky dostatečně naivní, může být vytvořen i trh s ničím.
Aktuálním příkladem trhu s „ničím“ přinesla sázková kancelář a kasino Lopoca se sídlem na Maltě v podobě Nuggetgame. Její princip je jednoduchý: Kupujete a prodáváte „nuggety“, jejichž kurz se mění s nabídkou a poptávkou. Má to jen jediný háček – nuggety nejsou nic a nabídku a poptávku pod mocným ovlivňováním samotného kasina vytváří hráči. Vnitřní hodnotu nugget postrádá.
Princip Nuggetgame je jednoduchý: Nově příchozí, zlákaní na nejrůznější prémie a akce, kdy si mohou koupit „balíček“ za výhodnější cenu (zaplatí např. 5000 EUR za balíček v „hodnotě“ 5500 EUR), a dlouhodobým stabilním růstem ceny nuggetu, nepochybně korigovaným samotnými organizátory „hry“, nakupují nuggety a jejich cena dále stoupá. Hra až příliš připomíná klasické Ponziho schéma.