Klienti České spořitelny jsou opět ohroženi podvodnými e-maily. V průběhu jednoho roku se jedná již o třetí masivní útok. V posledních sedmi dnech se po Raiffeisenbank jedná o druhý útok v Česku na internetové bankovnictví. Na co si musí dát klienti České spořitelny pozor?Přibližně týden po odhaleném neúspěšném pokusu o proniknutí na účet klienta Raiffeisenbank se terčem útoku stávají klienti České spořitelny. Neznámý pachatel rozesílá e-maily, které vypadají, jako by je rozesílala Česká spořitelna.
„Několik 1000 mailů rozeslal dnes večer neznámý útočník klientům České spořitelny, uživatelům internetového bankovnictví. Maily mají vyvolat dojem, že je rozesílá Česká spořitelna, a vyzývají adresáty k prokliku na údajné internetové stránky banky s tím, že klienti mají zadat svůj bezpečnostní kód. Česká spořitelna však svým klientům žádný mail nerozesílala a s klienty tímto způsobem zásadně nikdy o bezpečnostních parametrech nekomunikuje,“
uvedla Klára Gajdušková, tisková mluvčí České spořitelny (kompletní prohlášení České spořitelny).
Čtěte na Měšec.cz