Pomáhá i klientům poškozeným Lukášem Štorkem. Je tady ale řada dalších, mediálně méně známých „expertů“. „Setkali jsme se například s tím, že „poradce“ doporučil klientovi přesunout do investičního životního pojištění úspory ze stavebního spoření. Tím ho připravil o 180 tis. Kč,“ uvádí příklad vymáhané škody Lukáš Kaplan, jednatel společnosti European Compensation Services, která provozuje web Poradnaposkozeneho.cz.
Zabýváte se vymáháním škody pro klienty po špatně provedeném finančním poradenství ze strany finančních poradců. Mezi vašimi klienty jsou i bývalí klienti Lukáše Štorka, dnes Mikuly. Jakým způsobem jste se k těmto klientům dostal?
Poskytujeme servis finančním poradcům a jejich klientům zejména v situacích, kdy dochází k neplnění ze strany pojišťoven. Vytváříme pevnější půdu pod nohama finančních poradců. V jednom okamžiku se na nás poradci začali obracet i s případy, kdy se u klientů setkali s nekvalitní prací jiného finančního poradce. Není to výsada jen pana Lukáše Štorka.
Spolupracujeme s finančními poradci, kteří řeší finanční situaci svých klientů dlouhodobě a chtějí být na trhu i za deset dvacet let. Poradci vidí, že pokud se jejich klientům dostane účinná pomoc při problémech s pojištěním, posiluje to jejich vztah s klientem, vzájemnou důvěru. Podpora profesionálního finančního poradenství je jedna z nosných myšlenek naší firmy.
S jakými podobami nekvalitního poradenství se nejčastěji setkáváte?
Nejčastěji se jedná o misseling, kdy si klient myslí, že spoří (investuje), ale místo spořicího produktu dostane investiční životní pojištění s relativně vysokou měsíční nebo roční částkou běžného pojistného.
Setkáváme se s tím bez ohledu na profesi klienta. Je jedno, jestli je klientem doktor, režisér nebo dělník, vždy jsou přesvědčeni zprostředkovatelem, že investují. Je to o tom, jakým způsobem je jim produkt prodáván.
Čtěte na Investujeme.cz