Díváš se každé ráno do plného šatníku a přesto máš pocit, že nemáš co na sebe? Trefili jsme se? Tak čti dál!

Nebaví tě nosit stále to stejné oblečení dokola a zároveň ti není jedno naše planeta? Pak tu máme akci přímo pro tebe! Arts spolek VŠE spojil své síly a na druhém ročníku pop-up akce zvané “Arts sekáč” najdete i velká jména mezi second-handy, jako je Homeless Prague, Pofel nebo Dobrý hadry.

Na akci můžeš donést své oblečení, které už u tebe nemá využití a naopak osvěžit svůj šatník novými kousky z druhé ruky.

Zní to jako něco, co si nechceš nechat ujít? Paráda! Akce se bude konat v neděli 19.3 v Prostoru 39 a to téměř po celý den (11:00 – 18:00). Pro akci jsou vyhrazená obě patra, takže se můžeš těšit na velký výběr oblečení, doplňků, ale například i ručně vyráběných šperků.

Ceny budou čistě symbolické, akce není vedena za účelem zisku. Jak říká jedna z organizátorek Eliška Zimová: “Hlavním cílem akce je, zvýšit povědomí o udržitelné módě a ukázat mladým lidem, že oblečení z druhé ruky má svůj styl a lze z něj mít mnohdy větší radost, než když podpoří fast fashion.”

Tak neváhej a doraž nasát přátelskou atmosféru “artsáků” a my jsme si téměř jisti, že s prázdnou neodejdeš!

4 thoughts on “Díváš se každé ráno do plného šatníku a přesto máš pocit, že nemáš co na sebe? Trefili jsme se? Tak čti dál!

  1. Hezky napsaný PR článek, který dle mého názoru dobře cílí na skupinu studentů, pro které je určen a nenásilnou formou vybízí k účasti. Hezky strukturovaný a oceňuji i přiložené fotografie. Možná bych přiložila odkaz na samotnou událost, aby si mohl člověk zjistit ještě více informací.

  2. Článek je hezky strukturovaný a čtenáře aktivně vyzývá k účasti. Trochu krkolomné spojení- ,skoro celý den (11-18)‘. Hezky napsáno a dobře zvolen jazyk dle cílové skupiny článku. Nechybí důležité info ani obrázek.

  3. Článek svou formou podle mě perfektně cílí na skupinu lidí, pro kterou je určen. Je napsán velmi akčně a je poměrně jednoduché se v něm vyznat a i ho číst. Líbí se mi, jak je i přehledně strukturován, díky čemuž je si z něj čtenář schopen rychle vytáhnout to nejpodstatnější. Zároveň je super, jak v podstatě celý text vybízí k návštěvě akce.

  4. – „19.3 v“ – za první tečkou má být mezera, druhá tečka chybí
    – „akce je, zvýšit“ – nadbytečná čárka

    Z PR článku jsem nabyl dojem, že ho sice organizuje ARTS, ale že na něm budou prodávat zmíněné secondhandy… zdůraznil bych, že hlavními prodávajícími budou studenti Arts Managementu.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..