Nebaví tě nosit stále to stejné oblečení dokola a zároveň ti není jedno naše planeta? Pak tu máme akci přímo pro tebe! Arts spolek VŠE spojil své síly a na druhém ročníku pop-up akce zvané “Arts sekáč” najdete i velká jména mezi second-handy, jako je Homeless Prague, Pofel nebo Dobrý hadry.
Na akci můžeš donést své oblečení, které už u tebe nemá využití a naopak osvěžit svůj šatník novými kousky z druhé ruky.
Zní to jako něco, co si nechceš nechat ujít? Paráda! Akce se bude konat v neděli 19.3 v Prostoru 39 a to téměř po celý den (11:00 – 18:00). Pro akci jsou vyhrazená obě patra, takže se můžeš těšit na velký výběr oblečení, doplňků, ale například i ručně vyráběných šperků.
Ceny budou čistě symbolické, akce není vedena za účelem zisku. Jak říká jedna z organizátorek Eliška Zimová: “Hlavním cílem akce je, zvýšit povědomí o udržitelné módě a ukázat mladým lidem, že oblečení z druhé ruky má svůj styl a lze z něj mít mnohdy větší radost, než když podpoří fast fashion.”
Tak neváhej a doraž nasát přátelskou atmosféru “artsáků” a my jsme si téměř jisti, že s prázdnou neodejdeš!
Hezky napsaný PR článek, který dle mého názoru dobře cílí na skupinu studentů, pro které je určen a nenásilnou formou vybízí k účasti. Hezky strukturovaný a oceňuji i přiložené fotografie. Možná bych přiložila odkaz na samotnou událost, aby si mohl člověk zjistit ještě více informací.
Článek je hezky strukturovaný a čtenáře aktivně vyzývá k účasti. Trochu krkolomné spojení- ,skoro celý den (11-18)‘. Hezky napsáno a dobře zvolen jazyk dle cílové skupiny článku. Nechybí důležité info ani obrázek.
Článek svou formou podle mě perfektně cílí na skupinu lidí, pro kterou je určen. Je napsán velmi akčně a je poměrně jednoduché se v něm vyznat a i ho číst. Líbí se mi, jak je i přehledně strukturován, díky čemuž je si z něj čtenář schopen rychle vytáhnout to nejpodstatnější. Zároveň je super, jak v podstatě celý text vybízí k návštěvě akce.
– „19.3 v“ – za první tečkou má být mezera, druhá tečka chybí
– „akce je, zvýšit“ – nadbytečná čárka
Z PR článku jsem nabyl dojem, že ho sice organizuje ARTS, ale že na něm budou prodávat zmíněné secondhandy… zdůraznil bych, že hlavními prodávajícími budou studenti Arts Managementu.