Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Přijde nám, že v newsletteru chybí názvy dílů podcastu nebo jména filmových expertů pro ukázku, na co se posluchač může těšit. Jinak grafika je skvělá. Pán ve sluchátkách na obrázku dobře zobrazuje produkt.
Tým 10 – Pomineme-li kvalitu obrázků, newsletter je vizuálně zajímavý. Jednoduchost a stručnost zde vnímáme spíše jako věc pozitivní. Při větším množství textu by se ta jednoduchost mohla lehce narušit.
Jednoduché.
Newletter vizuálně neurazí. Možná jen trochu škoda, že rasterové grafiky v podobě vložených obrázků nejsou ve větším rozlišení a mezery mezi odkazy na sociální sítě nejsou větší (resp. ikony soc. sítích menší).
Jednoduchý a stručný newsletter. Možná ale stručný až moc. Obrázky jsou ve špatné kvalitě, což trochu ruší. Na konec by se hodilo nějaké upoutání, proč si zrovna váš podcast měli poslechnout.
– pěkná grafika
– může sloužit jako úvodní newsletter před spuštěním podcastu (otázka ale je, komu by se měl zaslat, když ještě projekt není spuštěn a není se kde zapsat – ale to je řešitelné)
– další newslettery by měly obsahovat konkrétní informace o plánovaných/vydaných podcastech (připravujeme a sledujte v učitý čas / vyšlo, poslechněte si)
Newsletter je vizuálně moc pěkný- barvy ladí dohromady, ale co se kvality jednotlivých komponentů týče, tak mají různé rozlišení- pro zlepšení by bylo dobré sjednotit i kvalitu jednotlivin,
Tým 5 – jednoduché a přehledné zpracování grafiky, avšak chybí nám základní informace – např. s kým se v podcastech téma české kinematografie probírá (máte uvedeno v PR článku i TZ)
Velmi kladně hodnotím minimalistický design newsletteru a uvedení platforem, na kterých lze podcast poslouchat či sledovat. Stejně jako kolegům mi v newsletteru chybí bližší informace o obsahu.
Tým 9 kladně hodnotí přehledný a jednoduchý grafický design, který čtenáři představuje atmosféru podcastu, ale stejně jako Týmu 2 mu tento newsletter připadá spíše jako plakát, který by ale určitě splnil účel zaujmout.
Tento newsletter na nás působí jako zajímavý plakát nebo upoutávka. Ale jako newsletter nám tam chybí více informací. V TZ a PR článku, kde jsou dobře popsáni hosté a témata, zde je toho málo. Dále si nejsme jistí celočerným provedením, což u některých tmavších vzhledů emailových vzhledů nemusí být dobré řešení. Líbí se nám výčet všech platforem na kterých můžeme najít podcast a které by ve skutečném mailu fungovali jako odkaz.
Komentář tým č. 8 – Moc se nám líbí. Jednoduchý, moderní a originální.