12 thoughts on “Newsletter – tým 1: Klapka

  1. Přijde nám, že v newsletteru chybí názvy dílů podcastu nebo jména filmových expertů pro ukázku, na co se posluchač může těšit. Jinak grafika je skvělá. Pán ve sluchátkách na obrázku dobře zobrazuje produkt.

  2. Tým 10 – Pomineme-li kvalitu obrázků, newsletter je vizuálně zajímavý. Jednoduchost a stručnost zde vnímáme spíše jako věc pozitivní. Při větším množství textu by se ta jednoduchost mohla lehce narušit.

  3. Newletter vizuálně neurazí. Možná jen trochu škoda, že rasterové grafiky v podobě vložených obrázků nejsou ve větším rozlišení a mezery mezi odkazy na sociální sítě nejsou větší (resp. ikony soc. sítích menší).

  4. Jednoduchý a stručný newsletter. Možná ale stručný až moc. Obrázky jsou ve špatné kvalitě, což trochu ruší. Na konec by se hodilo nějaké upoutání, proč si zrovna váš podcast měli poslechnout.

  5. – pěkná grafika
    – může sloužit jako úvodní newsletter před spuštěním podcastu (otázka ale je, komu by se měl zaslat, když ještě projekt není spuštěn a není se kde zapsat – ale to je řešitelné)
    – další newslettery by měly obsahovat konkrétní informace o plánovaných/vydaných podcastech (připravujeme a sledujte v učitý čas / vyšlo, poslechněte si)

  6. Newsletter je vizuálně moc pěkný- barvy ladí dohromady, ale co se kvality jednotlivých komponentů týče, tak mají různé rozlišení- pro zlepšení by bylo dobré sjednotit i kvalitu jednotlivin,

  7. Tým 5 – jednoduché a přehledné zpracování grafiky, avšak chybí nám základní informace – např. s kým se v podcastech téma české kinematografie probírá (máte uvedeno v PR článku i TZ)

  8. Velmi kladně hodnotím minimalistický design newsletteru a uvedení platforem, na kterých lze podcast poslouchat či sledovat. Stejně jako kolegům mi v newsletteru chybí bližší informace o obsahu.

  9. Tým 9 kladně hodnotí přehledný a jednoduchý grafický design, který čtenáři představuje atmosféru podcastu, ale stejně jako Týmu 2 mu tento newsletter připadá spíše jako plakát, který by ale určitě splnil účel zaujmout.

  10. Tento newsletter na nás působí jako zajímavý plakát nebo upoutávka. Ale jako newsletter nám tam chybí více informací. V TZ a PR článku, kde jsou dobře popsáni hosté a témata, zde je toho málo. Dále si nejsme jistí celočerným provedením, což u některých tmavších vzhledů emailových vzhledů nemusí být dobré řešení. Líbí se nám výčet všech platforem na kterých můžeme najít podcast a které by ve skutečném mailu fungovali jako odkaz.

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..