Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
1.
Hezky graficky zpracované, okamžitě upoutá pozornost. Avšak z newsletteru nevyznívají žádné informace, ať stručné. Jinak zpracování vypadá velice realisticky. Jsou použity správné barvy, které okamžitě zaujmou a nutí si newsletter prohlédnout ještě před zavřením.
– graficky pěkné
– „Vás“ – volil bych spíš malé v – neoslovujete konkrétního odběratele NL
– 120 snímků? v předešlých textech píšete o 88 – jsem zmaten
– „Vstupenky dostupné na portálu GoOut.“ lépe „Vstupenky si kupte na…“ apod.
– oceňuji možnost zrušení odběru NL
– souhlas s týmem 4 – konkrétní snímky či pozvání na setkání s celebritami festivalu by se hodily
Graficky velice vydařené zpracování. Text je strukturovaný a čitelný. Chybí nám tam pouze příklady toho, co můžeme na festivalu vidět za konkrétní filmy. Jinak se nám líbí, že zmiňují všechny lokace. Je to velice povedený newsletter, který bychom klidně uvítali ve svých mailových adresách.