3 thoughts on “Tým 2: FAMUFEST – Newsletter

  1. 1.
    Hezky graficky zpracované, okamžitě upoutá pozornost. Avšak z newsletteru nevyznívají žádné informace, ať stručné. Jinak zpracování vypadá velice realisticky. Jsou použity správné barvy, které okamžitě zaujmou a nutí si newsletter prohlédnout ještě před zavřením.

  2. – graficky pěkné
    – „Vás“ – volil bych spíš malé v – neoslovujete konkrétního odběratele NL
    – 120 snímků? v předešlých textech píšete o 88 – jsem zmaten
    – „Vstupenky dostupné na portálu GoOut.“ lépe „Vstupenky si kupte na…“ apod.
    – oceňuji možnost zrušení odběru NL
    – souhlas s týmem 4 – konkrétní snímky či pozvání na setkání s celebritami festivalu by se hodily

  3. Graficky velice vydařené zpracování. Text je strukturovaný a čitelný. Chybí nám tam pouze příklady toho, co můžeme na festivalu vidět za konkrétní filmy. Jinak se nám líbí, že zmiňují všechny lokace. Je to velice povedený newsletter, který bychom klidně uvítali ve svých mailových adresách. 🙂

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.