Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Moc pěkný newsletter. Přesně vystihuje, co může návštěvník očekávat za program, ale i za atmosféru. Použití QR kódu super nápad i přes to ,že z telefonu nepůjde moc využít. Jediné co kazí celkový dojem, je nedostatečná kvalita použitého obrázku/loga na pozadí.
Velmi se nám líbí využití QR kódu, který plní funkci výzvy ke koupi lístku na akci. Celkový dojem ruší ovšem jednoznakovky, které se objevují na konci řádků a také celkově horší kvalita souboru.
– souhlas s týmem 6 – pokud někdo čte NL na mobliním telefonu, tak QR kód nevyužije
– graficky i informačně pěkně zpracované
Feedback za tým 6:
Hezky graficky zpracované, ale vyvstává otázka, jak se newsletter liší od plakátu?
QRko v newsletteru není funkční řešení, příjemce s ním na svém zařízení (PC/mobil) nemůže nic moc udělat, lepší variantou by bylo tlačítko s odkazem.
Na konci emailu chybí odkaz na možnost odhlášení z newsletteru, ale možná jste jen předpokládali, že to na konec emailu automaticky přidá program (což dost často ano, takže v pohodě).
Naposled k technické stránce: nevíme, zda byl NL vytvořen v programu pro tvorbu newsletterů (Mailchimp/Ecomail) a jak funkční by byl z hlediska objemu dat (obsahuje mnoho grafických prvků na pozadí i na popředí). Tento formát by mohl vám jako odesílateli v poštovních systémech přidělit „mínusové body“ (např. jde-li o celo-obrázkové newslettery) a mohli by jej vrátit, „jelikož obsah obrázků nelze tak snadno kontrolovat jako prostý text“ (Zdroj: Ecomail – https://support.ecomail.cz/cs/articles/2604758-jak-se-vyhnout-spam-oznaceni-a-co-znamenaji-hlasky-spam-testu)
Za tým 4: Na newsletteru se nám líbí „pohodová nálada“, která z něj přímo srší. Textu je akorát tak, kolik je třeba. Líbí se nám využití QR kódu na zakoupení vstupenek a jasnost všech informací. Jediné, co nám chybí, je specifikace o jaký festival se vlastně jedná.
Oceňujeme QR kód na vašom newsletteri, ktorý je na celkom veľkej ploche, čiže čitatelia ho neprehliadnu, avšak nám tam chýba informácia aký to festival vlastne je, či je tam nejaká téma alebo je to „všehovšudy“? Zvolené obrázky a nadpis, ktoré ste zvolili na začiatku NL sú trochu rozmazané, čo môže odradiť čitateľov už na začiatku. (TÝM 5)