Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Tento newsletter je velmi dobře graficky zpracovaný a výstižný. Zvolili jste zajímavou a dobře fungující barevnou kombinaci. Jen nám přijde, že by si klidně zasloužily větší zdůraznění hlavní výstavy letošního ročníku festivalu, které návštěvníky zaručeně přilákají.
Feedback za tým 1: Newsletter vypadá přesně tak, jak bychom si ho u Designbloku představovali. Je trochu kontroverzní díky výběru kontrastních barev, které však naprosto splňují roli poutavosti a jsou i tak v naprostém souladu. Je stručný, poutavý a obsahuje odkaz na všechny důležité položky jako je program, vstupenky, apod. Za nás super.
Informativní a graficky pěkně zpracovaný.
Za tým 4: Newsletter obsahuje obsahově vše potřebné. Text není nijak dlouhý ani nudný. Graficky vše ladí s letošním designem, který si Designblok zvolil a my tedy asi nemáme přímo nic, co bychom vytkli.
Feedback za tým 3: Velmi se nám líbila zvolená kombinace barev, která dobře ladí s festivalem. Rozložení textu nám přijde trošku nesrovnané a matoucí. Celý newsletter pak působí trochu neuhlazeně. Mohl by se tam dát i QR kód na vstupenky, nebo alespoň informace, kde lze vstupenky zakoupit.
Feedback za tým 6: Newsletter na první pohled zaujme, je hezky barevný, obsahuje všechny potřebné informace a fotografii.