Wüstenrot chce do tří let zdvojnásobit tržní podíl. Má pomoci orientace na poradce. Jak se cíl daří? Odpovídají Michael Pupala, generální ředitel finanční skupiny Wüstenrot, a Hanuš Thein, výkonný ředitel pro obchod a marketing Wüstenrot.
Když jste nastupoval do čela Wüstenrotu, jedním z vašich cílů bylo posílit vztahy s finančně zprostředkovatelskými sítěmi. Jak se vám tento cíl daří?
Michael Pupala: Jsem moc rád za výsledky, které Wüstenrot zrealizoval za minulý rok. Máme za sebou skvělý rok, ke kterému přispěla výrazně naše orientace na poradce. A to jak na naši interní síť, tak dlouhodobá strategická partnerství s finančně zprostředkovatelskými sítěmi.
Významně jsme rozšířili naši interní síť a podařilo se nám navýšit počet partnerů, kteří zprostředkovali produkci v objemu více než jedné miliardy korun ročně. Toto jen potvrzuje, že orientace na poradce je správně nastavená strategie.
Orientace na poradce – takto řečeno to zní velmi obecně. Co jste změnili v přístupu k finančně poradenským sítím a poradcům?
Michael Pupala: Na jednu stranu to je možná jednoduchá proklamace, na druhou stranu to v reálu znamená, že každá aktivita, která se v rámci naší firmy dělá, má za cíl usnadnit, zjednodušit život našim poradcům. Aby měli pro klienty konkurenceschopné produkty a služby a zároveň jsme jim pomohli například s administrativní zátěží, která je na ně neustále kladená. Ať už z důvodu regulace, nebo kvůli náročnosti byznysu.
Jsme firma, jejíž obchodní model je orientovaný na poradce, a všichni ve firmě to vědí. Díky tomu se nám podařilo dosáhnout výsledků, které máme.
Čtěte na Investujeme.cz