Před prodejem bytu či rodinného domu se zpravidla vyplatí udělat „home staging“ – tedy ukázat, jak může prodávaný prostor žít, jak pěkný dokáže být. Ve facebookové skupině „Realitní paskvil“ v poslední době proběhlo několik příkladů, jak by takový home staging vypadat neměl…
Kupující bytu či rodinného domu často nemá představu o tom, jak by bylo možné nabízený prostor využít. Home staging není jen „maskování toho, co by neměl vidět“, ale je především inspirací pro kupujícího. Samozřejmě, jeho smyslem je nalákat, vzbudit emoce a vytlačit cenu výše. Přináší ovšem hodnotu i kupujícímu.
Home staging spočívá především v úklidu prostor a v následném rozmístění vhodných bytových doplňků. Realitní kanceláře k tomuto účelu využívají jak své zdroje, tak si pronajímají vybavení od specializovaných home stagingových společností. Po vybavení bytu je výsledek profesionálně nafocený, případně je natočená virtuální prohlídka a může se začít s inzercí.
Čtěte na Realiťáci-sobě.cz