Nedostatek nových klientů vede stavební spořitelny k neobvyklým způsobům jejich získání. Jedna láká na soutěž pro děti o cestu do Paříže, druhá nabízí svým klientům provizi za získání nového klienta. V čem je háček?
Stavebním spořitelnám se zřejmě podařilo zažehnat největší hrozbu. Stavební spoření zůstane nejspíš i nadále jejich exklusivním produktem a z novely zákona o stavebním spoření bude poslanci vypuštěna možnost poskytování produktu stavebního spoření i univerzálními bankami. Přesto nemají zcela vyhráno.
Poslanci velmi pravděpodobně rozšíří účelovost využití prostředků ze stavebního spoření pro přiznání státního příspěvku na celou naspořenou částku. Dosavadní návrh zákona přitom předepisoval účelové využití pouze pro státní příspěvek. Celou částku tak bude klient muset využít na bydlení, nebo převést na doplňkové penzijní spoření.
Čtěte na Hypoindex.cz