Vladimír Bezděk nevidí pouze rizika současné světové koronakrize. Vidí i její pozitiva a příležitosti. Pojišťovny kupříkladu zvládly fungovat i vzdáleně. Co je ale největší hrozbou pro stabilitu a přežití finančních institucí?
Vladimír Bezděk z EY si v průběhu setkání Meet EMA dne 17. 4. 2020, které je součástí konference FINfest Online, dělal poznámky k dílčím prezentacím. „Výsledkem je několik poznámek, o které bych se chtěl podělit,“ uvedl své vystoupení Vladimír Bezděk.
Některé poznámky se týkají sektoru pojišťoven, ale některá témata mají širší záběr. Nejprve hovořil o pojišťovnách. Zmínil pozitivní poselství měsíce karantény: „Pojišťovací sektor, který vždy býval obviňovaný, a mnohdy právem, že je digitálně negramotný i oproti bankám, ukázal, že servis klientům – hlášení pojistných událostí, back office a další – pojišťovny dokázaly nepostiženě poskytovat i na dálku a dokázaly call centra a další lidi přesunout domů na home office a v zásadě všechno jelo, jak má.“
Čtěte na Poradci-sobě.cz