Vnímání značek poradenských společností: SAB předstihl Broker Trust

Poprvé v několikaleté historii sledování vnímání značek finančně poradenských společností finančními poradci se SAB servis dostal před Broker Trust. A která společnost poradci vnímají nejhůře?

Vnímání značky je subjektivní. Nejinak tomu je i u vnímání značek finančně poradenských společností. Jak finanční poradci vnímají poradenské společnosti, nemusí zdaleka reflektovat kvalitu finančně poradenské společnosti ani služby, které svým poradcům nabízí. Jenže…

Finanční poradenství je vzathový byznys. Klienti spolupracují s konkrétním finančním poradcem, protože mu důvěřují, sdílejí společné hodnoty a mají navázaný vztah. A stejně tak finanční poradce spolupracuje s konkrétní společností, protože je s ní spokojen – a především je spokojen v kolektivu lidí, s nimiž spolupracuje, i se vztahy s centrálou. Málokterý finanční poradce odchází jen za vidinou vyšších provizí.

Čtěte na Poradci-sobě.cz

Leave a Reply

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..